torsdag 7. februar 2013

Kjedelige dager

  Dagene nå er så kjedelig merker jg.. ikke kan jge løfte noe som veier over en kg ikke kan jeg øke pulsen noe særlig så da er det jo ikke mye jeg kan gjøre :( slik skal det være i 2 uker til men om to uker da, da skal jeg gjøre om her vaske og endelig få laget noen interiør innlegg :)

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg ikke kan gjøre noe særlig. :) Vel for 1,5 uke siden tok jeg en bryst reduksjon ( nr 2) hvor de rettet opp 1 opperasjon og fjernet en kg til ( totalt nå 4 kg) så gleder meg til jeg kan lage mat og være litt mennskelig igjen slik at jeg kan få kontroll over vekten igjen oxo :)

Har ikke noen bilder hvor det syns hvor store brystene vra før på denn pcen men skal se om jeg finner det :)

Så slenger med et random bilde :)

 Dette er tatt i fjord sommer når vi var på en liten fiske tur :)  merker jeg gleder meg til våren sommeren selv om jeg er et hødt og vinter menneske men nå vil jeg ha litt varme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar