fredag 15. februar 2013

Lei.no



Merker at energien har vært på bunn de siste dagene har så vidt orket å logge meg på pcen og ikke orket å tenkt på bloggen engang. Men hva er det som plager meg da.. jo la meg se

Lei av at sårene etter opperasjonene svir og dunker og d at jeg ikke kan gjøre en dritt i en leilighet som forfaller,
men mest at alt er lei lei falske mennesker som en gang var/påstod at de var venner en jeg virkelig stolte 100 prosent på som til tider var den som fikk meg på andre tanker. Etter at jeg for 2,5 år siden fikk en sikkelig knekk har jeg funnet ut hvordan personen er.. full av løgn og selvsentrisk, alt dreier seg om den personen, alt er mye værre for den personne og prøver jg å fortelle hvordan jg har d nei da har den personne det ennå værre.. blir så sliten av sånne mennesker og av "venner" generelt.

sist jg opperete rant folk ned døra for at jg skulle slippe å være alene mens nå hører jg ikke et pip selv om jg tar kontakt. hører til og me fra andre ting vi har snakket om i fortrolighet.. så det får meg til egentlig å takke for at jeg ikke åpner meg for mennesker eller forteller de alt av hva jeg har på hjertet..

for det er utrolig kjedelig å høre ting fra en tredje part som egentlig ikke vet noen ting..

men takk for "gode" venner er ikke rart jg blir mennske sky og ikke tør å møte eller bli kjent med nye mennesker de ender jo opp med å forsvinne uansett..


Uff dette ble jo et sutre innlegg men pytt pytt trenger å lufte tankene inni mellom , ellers så får folk ha en kjempe fin lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar